New York'a gidip Apple dükkanının fotoğrafını Instagram'a yapıştıran, "Ya uf, Apple her jenerasyonda şarj aletini değiştiriyor, bütün ev şarj aleti oldu (yani çok Apple ürünüm var)" diye Tweet atan ve her gördüğü Steve Jobs haberini Facebook'a sokuşturan jenerasyon ve simitçiler sonunda ortak kümede buluşuyor. Bir nevi #hipsterlarvesimitçilertakipleşiyor da diyebiliriz.
Kazandığı bütün parayı yeni çıkan iPhone'a yatıran küçük esnafın aklını alacak, anasının babasının parasını, çoluğunun çocuğunun rızkını iPhone 5'tan 5S'e geçirerek çar çur eden zihniyetin de "Mmm BİM ama çok hesaplıymış. Bu fiyatlar resmen allahım yarabBİM dedirtiyor" diyeceği bir haberle çalkalanıyor ülke. Yok lan çalkalanma yok, öyle düz haber işte.
3.000 liranın üstünde bir fiyatla Türkiye marketine giren Apple'ın yeni oyuncağı iPhone 5S'in en ucuz olduğu yer; soğuk koridorları, sessiz sokakları ve ham taştan yapılma zeminiyle dikkat çeken BİM'de 2.299 liraya satışa sunuldu. Şimdi Apple'ın marka değeri düşünsün.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder